sobota 2. května 2015

Týdeníček frustrovaného vývojáře

Posledně jsem psal, že jsme se pustili zase do vývoje Grenade Madness a že jsme v 60% a bla bla bla...

Teď už jsme ohodně dál.

Gif a screeny to objasní líp než tuna keců.

Pořádná pecka od granátu z blízka

Testovací emil dostal pořádnou nakládačku

Bonus Magnet s tím pořád stejně ošklivým modelem kterej jednou přemapujem.

Štít kterej se hodí když vám naštvanej Robot Emil 2 hodí granát pod nohy

Testovací Robot Emil 1 dostal pořádnou nakládačku od Nitroglycerinovýho granátu

Ani pecka do hlavy tohoto robota nemůže zastavit aby zabíjel.

Až pár posledních bonusů máme hru přeportovanou včetně jedné arény.

- Exportujeme zbývající arény přes Windows XP nainstalovaný ve virtuálce. (Bůh žehnej virtuálkám)
- Ukecávám Petra aby mi dodělal zbývající grafiku
- Upravujeme web aby nebyl jak z roku 2012

A nastává ta nejmíň zábavná část a tou je ladění. Snad se podaří většinu trapnejch bugů odladit rychle abychom se mohli posunout na další level a tím je Green Light.




Žádné komentáře:

Okomentovat