pátek 24. dubna 2015

O necelé tři roky později a dva roky praxe navíc

1. února 2013

Naše cesty se bohužel po několika letech vývoje rozešly s hrou hotovou z 85% ale nevydanou. Já se dostal k šanci pracovat ve firmě Alda Games, kde jsme po dvou ročním fulltime stihli vydat dvě mobilní hry a na několika dalších jsem se podílel.

Hra zůstala zazálohovaná a Milan věděl, že jednou příjde ten čas, že hru dodělá. Jenom to nebylo právě teď.

1. února 2015

Už v této době jsem věděl, že peníze se dají vydělat jednodušší cestou než vývojem her na fulltime.
Tudíž jsem dokončil poslední svoji hru a spolupráci na hrách jsme tiše utlumili. 

Btw, pokud si myslíte, že vyvíjet hry je dreamjob, není tomu tak. Fakt, věřte mi.

10. dubna 2015

Vyšla moje poslední hra vyvíjená Defend Your Life! na Steamu. Byl to hukot. Hra se v prvních dnech stala nejstahovanější na Steamu. 

A nastala klasická otázka. Ty debile, proč jsme dva roky zpět, nepřihlásili Grenade Madness na Steam když byl prakticky hotový.

Jak víte, tak na Steam není sranda se dostat, potřebujete donutit pár tisíc legit lidí aby vám dali hlas.
A právě v tom je krásnej, protože není ještě přehlcen sračkama jak ostatní herní story.

13. dubna 2015

Přemýšlíme co by se dalo dotlačit na Steam. První půl den nápady vůbec nepřichází a potom omylem vlezu na náš starej YT kanál a vidím Grenade Madness.

Napadlo mě, že když jsem byl ten Unity developer, tak bych toho mohl využít a hru přeportovat do Unity, aby jsme ušetřili hromadu času při vývoji, debugování a hlavně využili benefit v podobě několika platforem zároveň.

O 12 dní později....

60% hry přepsáno z C++ do C#. Tady je pár screenů.





Největší sranda byla, když jsem si musel nainstalovat Windows XP na Macbook, abych vůbec vyexportoval modely. #oldgoodtimes

Snad další update nebude za 2 roky. 


Žádné komentáře:

Okomentovat